Warunki ogólne


a). Zastrzegamy, iż z przyczyn od nas niezależnych (brak towaru u dostawców itp.) możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, sklep poinformuje kupującego w przeciągu 7 dni.

b). Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu Internetowego niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres e-mail.

c). Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych SzpanFishing wysyłając wiadomość email na adres: kontak@szpan-fishing.pl

d). Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym.

e). Nie istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru.

f). W wypadku drastycznego naruszenia przez klienta warunków regulaminu, firma SzpanFishing ma prawo usunąć profil klienta z bazy sklepu.

Możliwe metody złożenia zamówienia, zmiany w zamówieniu


a). Zamówienie poprzez sklep internetowy SzpanFishing (po wcześniejszym zarejestrowaniu i każdorazowym zalogowaniem lub jako gość)


Zmiany w zamówieniu, domówienie towaru do istniejącego zamówienia
Na prośbę klienta detalicznego, przekazaną e-mailem, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu do maksymalnie 1 dnia od jego złożenia - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane lub wysłane.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
- dodania nowego produktu
- rezygnacja z wybranego produktu

Przy wszelkich zmianach wymagamy podania indeksu produktu.

Możliwość zmiany zamówienia nie dotyczy zamówień zawieranych z podmiotami gospodarczymi, które są traktowane jako ostateczne bez możliwości ich późniejszej modyfikacji.

Zamówienia są realizowane wg kolejności wpływu zamówienia oraz daty jego złożenia.
Jeśli do zamówienia oczekującego zostanie wysłane kolejne zamówienie/zamówienia z prośbą o połączenie, w takim wypadku połączone zamówienia będą realizowane wg daty wpływu ostatniego z nich.


Produkty zamówione osobno po dwóch dniach od złożenia pierwszego zamówienia, będą traktowane jako osobne zamówienie z doliczonym kosztem wysyłki.

b). Dodanie produktu do koszyka
Dodanie produktu do koszyka nie oznacza rezerwacji tego produktu, jest to tylko tymczasowa przechowalnia do chwili realizacji zamówienia.
W przypadku zmiany ceny produktu cena w koszyku ulegnie zmianie, to samo w wypadku wykasowania produktu z oferty zostanie on automatycznie wykasowany z koszyka.

 Promocje, wyprzedaże


a). Produkty objęte promocyjną ceną są dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych i zalogowanych klientów.
Zamówienia na produkty objęte ceną promocyjną są realizowane wyłącznie w wypadku złożenia zamówienia poprzez system sklepu. Nie ma możliwości zrealizowania takiego zamówienia telefonicznie bądź poprzez zwykły e-mail.

Promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów lub wyznaczonej daty.

b). W wyprzedażach nie gwarantujemy ilości większej niż jedna sztuka zamawianego towaru.

 
Formy płatności

 
a). Dostępne formy:

- Przedpłata na konto (po naszym indywidualnym potwierdzeniu) - w wypadku niezapłacenia w ciągu 7 dni roboczych od tej daty zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

- płatnością online odbywają się za pośrednictwem przelewu elektronicznego "Przelewy24"
- płatnością online za pomocą karty płatniczej: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic

b). Sklep SzpanFishing zastrzega sobie prawo do zmiany formy płatności realizowanego zamówienia.

e). W przypadku zwrotu do transakcji zapłaconej kartą płatniczą, zwrot następuje na rachunek karty.



Koszty wysyłki


Koszt wysyłki obejmuje również koszt przygotowania towaru oraz jego spakowania.
Koszty wysyłki pojawiają się w kasie/koszyku po uprzednim zalogowaniu i dotyczą łącznej ilości zakupionych towarów.


a). Dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej DPD lub InPost paczkomaty - czas dostawy od 2 do 7 dni roboczych


Wg naszych statystyk średni okres realizacji zamówienia to 4 dni na terenie Polski oraz do 7 dni roboczych na terenie Europy lub zgodnie z terminem podanym w opisie produktu + czas przewoźnika. Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy.

b). Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.

c). W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.

d). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu lub utratę przesyłki odpowiada przewoźnik.

e). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.
Po odbiorze paczki, która z zewnątrz nie nosiła śladów uszkodzeń bez zastrzeżeń na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że towar został uszkodzony w transporcie (zgodnie z Art. 76 pkt. 4 Prawa przewozowego).

f). Przy wyborze formy płatności przedpłata na konto, sklep SzpanFishing zastrzega sobie prawo do zmiany firmy dostarczającej zamówienie bez obciążania klienta dodatkowymi kosztami.

Gwarancje


a). Sklep SzpanFishing odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.

b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.

c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.

d). Sklep ponosi odpowiedzialność za towar niezgodny w umową.


Zasady postępowania reklamacyjnego


a). Co należy robić jeśli chce się reklamować zakupiony produkt:
- Dołączyć dowód zakupu
- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)
- Wysłać towar kurierem na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:

SzpanFishing
ul. Sowińskiego 22DD1
05-270 Marki

Poland


- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt oraz w wypadku uznania reklamacji klientowi zostanie zwrócony najtańszy zwykły sposób dostarczenia przesyłki oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

* W przypadku braku dowodu zakupu może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru.
Nie dotyczy sytuacji, w której klient reklamuje towar powołując się na rękojmię.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!!

c). Sklep ustosunkuje się do żądań kupującego w ciągu 14 dni od otrzymania żądania.


d). W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę wysłać email na adres: kontakt@szpan-fishing.pl

 Odstąpienie od umowy zawartej na odległość


a). Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego SzpanFishing przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej.


Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:


SzpanFishing
ul. Sowińskiego 22DD1
05-270 Marki; Poland
lub dodatkowo adres e-mail: kontakt@szpan-fishing.pl

Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

Towar powinien zostać zwrócone w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Przez zwykły zarząd rozumie się takie zapoznanie z towarem, jakie możliwe by było w sklepie tradycyjnym.

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć:


- wypełniony formularz zwrotu towaru: https://sowlofficial.com/formularz_zwrotu.pdf
- prosimy o odesłanie oryginału paragonu/FV, który jest wymagany przez Urząd Skarbowy do zwrotu wcześniej odprowadzonego podatku VAT.


Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
SzpanFishing
ul. Sowińskiego 22DD1
05-270 Marki
Poland


Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta. Zgodnie z art. 34. pkt 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Odsyłany towar prosimy wysłać kurierem.

Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt!!!

 ............

 Podmiot Odpowiedzialny

WFW

ul. Sowińskiego 22DD1
05-270 Marki

NIP: 567-155-64-60

 

 

New Account Register

I agree to the terms.
Already have an account?
Log in instead Or Reset password